16 februari - Penni kväll

Ja ! Jag fick med mig Penni hem. Vi gick en snabbrunda till affären och sen en sväng om min nya favorit affär, Home Ville som är en jätte söt chabby chic affär !

Så nu sitter här hemma och ska strax sätta igång och göra tacos, det var det som önskades av lilla madame idag. Sen ska vi nog krypa ner i soffan och kolla på Trassel & Ice Age 2 ( den är ju bara föör rolig ! )

Ha en bra kväll ! ♥

Köpte två söta grejer på HomeVille, ett hjärta som jag hängde i badrummet

& en fin liten kylskåpsmagnet ( innan hade vi bara en trisslott & en kapsylöppnare från posten ? )


Sen köpte jag även en massa kvistar ? nej men jag dödar bara mina snittblommor så denna gången fick det bli det!



inte helt fel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0