3 mars - busy busy !

Gud jag har haft fullt upp hela helgen sen började jag på Lernia i måndags också så det har varit väldigt mycket !


I fredags så hade vi ju middag här hemma , Philip & Niclas lagade mat. Jag tror att både jag och Ida blev väldigt positivt överraskade ! Killarna gjorde väldigt bra ifrån sig.
Kvällen började med att jag och Ida fick sitta och skvallra i vardagsrummet med en fruktigt drink och lite snacks. Sen blev det förrätt som var en kantarelltoast m. sallad ! Underbart god ↓



Sen till varmrätt hade dom gjort en köttgryta m. rödvin & rotfrukter och persiljemos ! Det var verkligen kvällens höjdpunkt ! Vi var så mätta efter varmrätten att vi struntade i desserten !!



Efter det var tanken att vi skulle ha en lugn kväll med spel och vin, men planerna ändrades och vi fick sällskap av Sanna , Najdan & Adam , så att vår lugna " parkväll " ( haha töntigt ) blev istället en riktigt rolig , fartfylld kväll ! Vi satt först och spelade spel och drack här hemma , dansade även lite på Wii. Men vid tolv drog killarna till Lilla Torg & vi gick in i köket pratade lite till tog en shot och åkte till Kb ! Det var riktigt  roligt , det var ett tag sen jag var ute med tjejerna själv så vi hade riktigt roligt och dansade osv .
Vet dock inte riktigt när vi åkte hem men det blev i alla fall en kebab på vägen !






Philip är ledsen ...















Lyckad kväll !!

I Lördags var jag & Philip hemma hos min moster och mina kusiner. Det var första gången han var där så det var väldigt intressant. Jag trodde att han skulle dö av chock och vända ryggen om och fly för livet men nej .. Han tyckte att det var trevlig och vi hade jätte kul !! & självklart älskade min moster & co honom ! Alla tycker att det är så underbat att jag har träffat Philip och jag får alltid höra att jag ska hålla hårt i honom och att ja är lyckligt lottad och han har gjort mig till en bättre person. Ja det är självklart att jag är lyckligt lottad o allt det där , men var det verkligen så hemskt innan ? haha ...


Galna familjen.

I söndags tog jag och P en promenad ner till Ica Maxi och köpte lite saker , bla en väldigt efterlängtad vattenkokare & målarfärg till hallen ( äntligen !! ) Det har blivit vår " söndagsgrej " ta en promenad vid havet, handla på Ica Maxi & käka korv , men det är faktiskt väldigt mysigt !! Så resten av söndagen spenderade vi på att måla hallen och dricka te !





riktigt snygg bild !

I måndags var jag på introdutionen på Lernia där jag nu ska vara i 3 månader ( berättar mer sen ) & efter det åkte jag till Willys själv och storhandade, inte det lättaste så det kommer jag inte att göra om kan jag tala om. Så 100 kassar senare så var jag hemma och jag var helt slut, men jag valde att måla klart hallen ? Inte normalt och det var ungefär det jag gjorde resten av dagen !

I tisdags var jag först på Lernia sen mötte jag upp Nina & Penni i stan för lunch och liiite shopping ! Jätte mysigt och Penni pratar & pratar med sina få tänder eftersom hon håller på att tappa alla ! hihi . Sen var jag trött så jag åkte hem , men precis när jag kom hem insåg jag att mitt simkort fortfarande inte hade kommit till min Iphone , så jag ringde runt till alla Telenor människor i Sverige typ och efterlyste mitt simkort men ingen hade någon aning om vart det var ! Så efter många om och men fick jag åka in till stan och hämta ett , kunde jag inte få gjort det från början ? aja , men vi alla vet att dom på Telenor inte är dom smartaste ! Men nu har jag i alla fall äntligen en fungerande telefon !  Så jag satt & pilla på min nya telefon hela kvällen fram tills mamma kom på en fika ♥

Igår var jag hemma , hade ingen bra dag alls .. mådde inte alls bra. Var en runda på salongen med Nina och fixade naglarna ( det var på tiden ) Det var riktigt skönt att komma till Madde , så avslappnande och roligt ! Så det var en frisk vind i min dåliga dag !


tycker att dom blev riktigt bra ! Madde är grym.

När jag kom hem så gjorde jag jätte god middag till mig & P , pasta m. tomatsås och knaperstekt bacon , super lätt att göra och såå gott !




Senare på kvällen tvättade vi , så det gjorde min dag ännu bättre ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0