Mitt beslut !

Äntligen har jag bestämt mig vad jag ska göra dom närmsta åren och jag är super nöjd med mitt beslut ! För första gången ser jag fram emot att börja studera ! Trodde aldrig att jag skulle säga det ! Jag ska plugga i 4 år från och med i höst ( om jag kommer in !! ska söka in den 18 mars. ) och det ska bli jätte kul !
Jag ska studera till grundlärare !! Alltså 1:an - 6:an ! Fast sedan ska jag försöka arbeta mellan 1:a - 3:e klass, då barnen fortfarande tycker att det är roligt med skolan , gjort sina läxor och är stolta över att ha lärt sig någonting nytt !
Jag älskar barn och är bra med barn , så jag längtar som in i ! Jag tror att jag kommer att älska detta och jag är såå nöjd med mitt beslut , ÄNTLIGEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0