5 februari - Fika med svärföräldrarna

gick inte riktigt som jag ville !

Idag kom Philps föräldrar hem till oss , dom skulle komma och lämna en borr som vi skulle låna och då tänkte vi att vi kunde passa på att fika också, och det gick ju bra för´ett litet tag men sen ringde telefonen och jag såg på Philips min att någonting hade hänt. Så jag tog telefonen och det var mammas vännina ...

Hon berättade att min lilla Molly hade trillat ner från 4:e våningen och att hon måste till sjukhuset .. & jag grät, jag grät så mycket så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen , min lilla Molly ! Och Philip satt och tröstade mig & hans föräldrar satt utanför och förstod ingenting !

Så vi åkte till djursjukhuset och under hela tiden i bilen och där när som skulle undersöka henne så grät jag , hon såg så oskyldig ut , sönderslagen & svag. Hon hade ingen kraft att stå upp och hennes ena ben var snett ! Öhh vad ska man göra ! Min lilla katt på 2,93 kg ligger där med spräckta läppar , en avslagen tand och hon bara tittar på mig , lägger sitt huvud på min hand och piiper till , ohh mitt hjärta !
Så efter 3 timmar på sjukhuset och några rötgenbilder senare så får vi veta att hon måste opereras för att hon har brutit benet på två ställen och måste dra ut tanden. Så tack gode gud så var det inga innre skador !!
¨
Hon hade verkligen tur !!

Så nu har vi fått en operationstid till på måndag kl. 8.00

Så som ni kanske förstår så är jag helt slut i mitt huvud och tänkte gå och lägga mig ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0