19 februari - Sannas fejk födelsedag

Hej !

Hade hundra saker för mig igår så jag hann inte skriva ! Men igårkväll stressade var jag och Philip hemma hos Sanna på vad jag trodde skulle vara hennes födelsedagsfest , eftersom hon ska åka till Amsterdam på sin födelsedag ! Men nej nej .. det var bara på skojj och det stod tydligen i inbjudan på facebook också , men det missade jag haha. Och jag som hade haft panik hela dagen för att jag inte visste vad jag skulle köpa osv ...
Men nu har jag ju lite mer tid på mig !

Kvällen var i alla fall jätte rolig ! Philip var väl inte jätte exalterad över att vi skulle dit eftersom han inte kände någon, men han var positivt överraskad och var nog mer igång än vad jag var !

Men nu mår man som man förtjänar dagen efter .. Men vi lyckades att ta oss till bageriet imorse !

Ikväll ska mamma & Julie komma och kolla på Melodifestivalen och sen ska Julie sova över här för första gången ! Det ska bli jätte mysigt ! Längtar , saknar dom !

Så nu ska jag vila lite så att jag är pigg och glad tills dom kommer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0