24 februari - Tjejkväll





Igår hade jag & Fia en jätte mysig dag / kväll . Vi gick först på stan lite, gick förbi Malin en sväng på jobbet. Sen åt vi middag på Mando och tog några glas vin och pratade om allt som har hänt sen sist ( och det var mycket ). Efter middagen gick vi på bio och såg en 3d film som heter Sanctum , kanske inte en riktig tjejfilm men den var okej ! Man blev lite panikslagen dock eftersom den handlade om några människor som skulle ut ur en gigantisk grotta som fylldes med vatten ... haha 
Sen avslutade vi kvällen på Espressohouse. 
Super mysig kväll ! 

Oh just det idag så kom min Iphone , gissa om jag blev glad !! Men när jag öppnade paketet så hade dom inte skickat med nått simkort ! WTF ??! gud vad jag ogillar Telenor. Så jag tog kontakt med dom och då hade dom glömt att skicka det så nu måst jag vänta till nästa vecka ?
Ahh...

Nej nu ska jag umgås med min man , ha det bra ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0