11 - 13 Mars - Helgen

Hej Hej !

Har haft ännu en fullspäckad helg , har inte riktigt hunnit att sitta vid datorn !

I Fredags hade vi i alla fall en riktigt lyckad tjejkväll hemma hos Olivia ! Det var dom vanliga men även Sara, Elli, Anna & Linnea som vi gick i gymnasiet med som vi tyvärr inte träffar speciellt ofta, alla har ju jobb så det är inte så ofta man hinner träffas, men i fredags fick vi ihop alla ! Vi satt hemma hos Olivia och pratade, drack en massa champagne & fick många goda skratt !! Men vid tolv bytte vi ställe och begav oss hem till Malins pojkvän och fortsatte vår kväll där med Spice Girls,vin & dans .. Tror att jag var hemma vid 4 ? Alltså en väldigt lyckad kväll !!




Fia gjorde en Kissie pose !















I Lördags var jag lagom pigg & mådde lagom bra så jag och Philip tog en promenad till stranden för att få lite luft ! Det hjälper faktiskt väldigt mycket ! Efter det gick vi hem och bakade cheesecake innan P's brorson Linus kom. Sen senare på eftermiddagen kom mamma och mina syskon & så gjorde vi pizza tillsammas jätte mysigt ! & Så spenderade vi resten av kvällen med spel & Melodifestivalen. Gillade dock inte att Eric Saade vann !! Tyckte att Danny var mycket bättre , men sen o andra sidan så har min favorit aldrig vunnit ! haha .


Cheesecake bak !


P var snäll och diska allt mitt skit !




Mmm, pizza !

Söndagen spenderade vi i pyjamas halva dagen och spelade Monopol som vi påbörjat på lördagen och ingen ville ge upp ! Vi satt i 4-5 timmar innan jag vann med 210 000 , grymt ! & så på kvällen tog jag & P en promenad bort till mamma för att lämna lilla Iso som vi haft under helgen och drack kaffe.

En riktigt bra helg ! Hoppas att ni hade detsamma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0