11 mars - Det haglar !

Tja !

Gud vad glad jag är idag vet inte varför , kanske för att jag har sovit bra inatt och att det är fredag ? Vem vet !
Igår blev det i alla fall ingen bio , P var jätte trött och jag med så vi stannade hemma och kollade på film och somnade halv tio , haha ... Otroligt !
Så nu har jag sovit ut och ska strax möta mamma i stan, hon ska med mig till doktorn idag, gillar inte att gå dit själv ! haha . Sen efter det ska vi ta en fika och sen var tanken att jag skulle springa några ärenden men nu började det hagla tennisbollar så jag vet inte om jag är så sugen på att springa runt på stan , så jag kanske tar det nästa vecka på måndag !

Sen ikväll blir det tjejkväll hemma hos Olivia & idag blir vi många, kul !

Ha en bra dag ♥


hagel, nu ? vad hände med våren ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0