9 mars - min vecka hitills

Måndag:

En helt vanlig dag på Lernia ! Efter det var jag på stan och kollade in en ny affär, Smart Buy ! Förutom HomeVille så är det nu min favorit affär ! Så om ni bor i Malmö borde ni verkligen gå dit och kolla. Dom hade jätte fina , gulliga prylar och inredningssaker , massa shabby chiciga saker ! Underbart.


Så jag spenderade resten av eftermiddagen/kvällen på att pyssla och göra i ordning hemma !

Tisdag:

Började min dag på Lernia , var där i 40 minuter vilket kändes lite onödigt så efter det gick jag hem till mamma och väckte henne och tvingade henne att göra frukost och åka till Ikea med mig ! Så vi var på Iikea sen hela eftermiddagen och köpte en massa saker och åt en lång köttbullslunch ! Vi hade en perfekt och mysig dag fram tills vi kom hem till mamma igen och upptäckte att min cykel hade blivit stulen , vad är oddsen ?
Så Philip fick komma och hämta mig och ta taxi hem med alla saker istället , typiskt !! Aja men jag fick en massa fina saker i alla fall =)







& så fick jag träffa min älskade katt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0